З документу:
Вступ
Чому для реалізації проекту ”Точки економічного зростання громад під час воєнного періоду” обрали саме Черкаську область?
Відповідь очевидна: тому що – це центральна Україна. Саме тут, менше ніж 100 км від Уманського району, на околицях м. Шпола Черкаської області знаходиться географічний центр нашої Батьківщини.
Черкащина, як рівновіддалене місце від кордонів агресивних ворожих країн — росії та білорусі, як серце країни, стала прихистком для тисяч родин, що бажали убезпечити своє життя.
Але і тому, що тут поки що немає спеціальних регіональних програм підтримки бізнесу, і це в регіоні, де багато переселенців, котрі не хочуть їхати далеко від своїх домівок. Черкащина також стала місцем куди переїхали деякі вітчизняні підприємства.
Наприклад, сюди з Харкова був евакуйований знаний виробник морозива – підприємство “Хладік”. Однак, слід відзначити, що Міністерство економіки України згідно Постанови Кабінету Міністрів №305i від 17.03.2022 р. та розпорядженням Кабінету Міністрів №246-р від 25.03.2022р. не внесло Черкаську область у перелік областей, які підпадають під програму підтримки релокації підприємств з територій, де відбуваються бойові дії.
Окремим, і скоріше найважливішим, напрямком цієї роботи стало вирішення питань гуманітарної підтримки внутрішньо переміщених осіб.
Після шоку перших місяців стало зрозумілим, що запеклі військові дії триватимуть ще довго, і що до “просто гуманітарних” питань – надання житла, їжі, доступу до середньої освіти, медицини – додаються питання працевлаштування або започаткування бізнесу.
Метою проекту у широкому сенсі є:
Виконавці проєкту, як громадська організація з регіонального розвитку, взяла на себе відповідальність у побудові основ для економічних точок зростання в обраних громадах під час війни і створенні бачення подальших дій для попередження економічної кризи. Головні рекомендації проекту були народженні у спільній роботі з представниками органів місцевого самоврядування, з представниками бізнесових кіл та активними представниками ВПО через проведення активних стратегічних сесій, спілкування та мотивацію місцевих спільнот, які ї є співрозробниками продуктів проєкту.
Читати документ онлайн Дорожня мапа релокації бізнесу